JAGUAR 980-940

Zmienny napęd przyrządu.

Dla każdego coś dobrego.

  • Trzy wersje napędu
  • Bezstopniowe i automatyzowane ustawianie długości cięcia COMFORT CUT
  • Dwustopniowe rewersowanie przy hydrostatycznym napędzie przyrządu roboczego

JAGUAR 980-940

Zmienny napęd przyrządu.

Dla każdego coś dobrego.

  • Trzy wersje napędu
  • Bezstopniowe i automatyzowane ustawianie długości cięcia COMFORT CUT
  • Dwustopniowe rewersowanie przy hydrostatycznym napędzie przyrządu roboczego

Napęd. Najlepszy w swojej klasie.

JAGUAR 980-930

Silny, solidny mało wymagający. Oto pięć argumentów skutecznego działania.

  1. Poprzecznie wbudowane silniki
  2. Odrzutnik. COMFORT CUT, bezstopniowe ustawianie długości cięcia, Zmienny napęd przyrządu roboczego
  3. Corncracker napędzany bezpośrednio z przyspieszacza przez Powerband
  4. QUICK STOP – aktywne hamowanie strumienia zbieranej masy przy odłączeniu napędu głównego
  5. Trzy możliwe wersje napędu: zmienna, z rozdziałem mocy i standardowa
JAGUAR 980-930

Napęd główny JAGUAR.

Niezwykle skuteczny układ napędowy firmy CLAAS przekonuje swoją prostotą. Zespoły siekające napędzanie są pasem Powerband bezpośrednio od wału korbowego silnika. To koncepcja, która przez wiele lat jej stosowania w pełni zachowuje swoje zalety.

  • Napęd walców zgniatających jest zintegrowany w napędzie głównym
  • Z napędem walców zgniatających COMFORT CUT, operator może bezstopniowo dostosować długość sieczki, bezpośrednio z kabiny, podczas jazdy
  • W celu umożliwienia długiej, niezawodnej pracy i wieloletniej trwałości zespół wciągania wyposażono w mocne przekładnie oraz duże łożyska i koła zębate
  • Przyrządy robocze są połączone z JAGUAR poprzez szybkozłącze i mogą być napędzane standardowo, z rozdziałem mocy lub zmiennie

Zmienny napęd przyrządu roboczego. Dla każdego coś dobrego.

JAGUAR 980-930

1. Wersja mechaniczna.

  • Do wszystkich przyrządów roboczych
  • Napęd mechaniczny poprzez wał bębna nożowego, czysto mechaniczny ze stałą liczbą obrotów, załączany poprzez sprzęgło pasowe do szybkozłącza
  • Doskonały stopień skuteczności
JAGUAR 980-930

2. Wersje z rozdziałem mocy.

  • Do stosowania z DIRECT DISC lub zrywaczem kukurydzy
  • Napęd mechaniczny poprzez wał bębna nożowego i dodatkowo hydrostatyczny
  • Maksymalne przenoszenie mocy przy stałej liczbie obrotów
JAGUAR 980-930

3. Hydrauliczny napęd przyrządu.

  • Do przyrządów do kukurydzy ORBIS i PICK UP
  • Czysto hydrostatyczny napęd
  • Optymalny przepływ materiału pomiędzy przyrządem roboczym a elementami wciągania, indywidualne lub automatyczne dopasowanie liczby obrotów do wstępnie wybranej długości cięcia przy niewielkim zapotrzebowaniu na moc
  • Wysoka efektywność
JAGUAR 980-930

Wydajność układu napędu głównego.

Podobnie jak bezstopniowa i automatyczna regulacja długości cięcia COMFORT CUT zmienny napęd przyrządu roboczego jest zintegrowany w układzie napędu głównego. Korzyść: wahania liczby obrotów rozkładają się równomiernie na napęd przyrządu roboczego, napęd wciągania, liczbę obrotów bębna oraz Corncracker. Efektem jest stała długość sieczki.

Dwustopniowe rewersowanie przy hydrostatycznym napędzie przyrządu roboczego.

W połączeniu z drążkiem jezdnym CMOTION możliwe jest dwustopniowe rewersowanie. Rewersowany jest sam przyrząd roboczy lub przyrząd roboczy wraz z wciąganiem.

Hydraulika i elektryka. Brak przejrzystości to już przeszłość.

JAGUAR 980-930

Sterowanie hydrauliczne.

Zawory sterujące są przejrzyście ułożone po lewej stronie maszyny. Zawory proporcjonalne do sterowania tunelem wyrzutowym i przyrządem roboczym pozwalają w trybie automatyki miękko wykonywać odpowiednie funkcje. W celu zachowania równego obrazu ścierniska także przy wysokiej prędkości jazdy można w CEBIS odpowiednio dopasować np. prędkość ruchów wyrównania poprzecznego dla ORBIS.

Amortyzacja wstrząsów na nawrotach.

Po dojechaniu do nawrotu przyrząd roboczy zostaje podniesiony; po wyjściu z zakresu wysokości roboczej następuje automatyczna aktywacja amortyzacji wstrząsów. Taka poprawa komfortu chroni maszynę np. przy pokonywaniu kolein. Przyrząd roboczy posiada odpowiednio miękką amortyzację.

  • Szybkie przetwarzanie poleceń funkcyjnych
  • Efektywne sterowanie przez zawory proporcjonalne
  • Niższe koszty konserwacji dzięki mniejszej ilości oleju
JAGUAR 980-930

Łatwa w konserwacji elektryka.

Prosta i komfortowa obsługa wynika z szybkiego i niezawodnego systemu elektryki. Wszystkie ważniejsze komponenty umieszczono w JAGUAR centralnie w kabinie. Dodatkowa skrzynka w przedziale konserwacji JAGUAR umożliwia nieskomplikowaną adaptację takiego dodatkowego wyposażenia jak:

  • PROFI CAM
  • AUTO FILL
  • ACTISILER 20
  • Czujnik NIR
  • QUANTIMETER
  • Dodatkowy zbiornik paliwa, 300 l
  • Ustawianie szczeliny przyspieszacza
  • Układ regulacji ciśnienia w oponach
  • DYNAMIC COOLING
 
Do pobrania