TORION 956-537 SINUS

Mocne silniki.

Wielki TORION 956 SINUS jest wyposażony w solidny, 4-cylindrowy silnik DPS, aby zapewnić dziecinnie proste wykonywanie robót. Jego moc to 76 kW (106 KM), a maksymalny moment obrotowy wynosi 405 Nm przy 2000 obr./min. W obu kompaktowych modelach TORION 644 i 537 SINUS pracują silniki 4-cylindrowe Yanmar o mocy 54 kW (73 KM).

TORION 956 / 644 / 537 SINUS

TORION 956-537 SINUS

Mocne silniki.

Wielki TORION 956 SINUS jest wyposażony w solidny, 4-cylindrowy silnik DPS, aby zapewnić dziecinnie proste wykonywanie robót. Jego moc to 76 kW (106 KM), a maksymalny moment obrotowy wynosi 405 Nm przy 2000 obr./min. W obu kompaktowych modelach TORION 644 i 537 SINUS pracują silniki 4-cylindrowe Yanmar o mocy 54 kW (73 KM).

Silnik i napęd.

Czysta sprawa.

W przypadku TORION bardzo dużo dzieje się z przodu, a tak mało wychodzi z tyłu. Duży silnik 4-cylindrowy DPS w TORION 956 SINUS spełnia normę emisji spalin Stage IV (Tier 4f). Oczyszczanie spalin następuje za pomocą filtra cząstek stałych (DPF) ze zintegrowanym katalizatorem utleniającym (DOC) i technologią SCR. Silnik Yanmar w obu modelach kompaktowych SINUS spełnia już dziś normę Stage V. Oczyszczanie spalin następuje w filtrze cząstek stałych (DPF) ze zintegrowanym katalizatorem utleniającym (DOC).

TORION 956 / 644 / 537 SINUS

Inteligentne chłodzenie.

Wszystkie modele TORION SINUS są wyposażone w opcjonalny rewers wentylatora, który automatycznie czyści chłodnicę i powierzchnie wlotowe. W regularnych odstępach czasu wentylator zmienia kierunek obrotów i wydmuchuje duże zanieczyszczenia i małe cząstki kurzu.

TORION 956 / 644 / 537 SINUS

Porządny nacisk.

Aby operator mógł w każdej chwili niezawodnie korzystać z całej potrzebnej mocy, wszystkie silniki modeli SINUS wyposażono w turbosprężarkę wastegate. Wraz z dwubiegową skrzynią hydrostatyczną poprawia ona znacznie dynamikę napędu.

TORIONMoc silnika
kWKM
956 SINUS76106
644 SINUS5473
537 SINUS5473

Napęd jezdny. SMART SHIFTING.

TORION 956 / 644 / 537 SINUS

Przełączanie SMART.

TORION SINUS zmienia biegi wtedy, gdy jest to potrzebne – operator nawet tego nie zauważa. Dwustopniowy hydrostatyczny napęd jezdny synchronizuje się odpowiednio do stylu jazdy. W zależności od ustawienia pedału jazdy przekładnia przełącza między prędkością 8 a 16 km/h.

TORION 956 / 644 / 537 SINUS

Szybki i komfortowy w użyciu.

Zwłaszcza gospodarstwa o różnych lokalizacjach i przejazdach potrzebują szybkiej ładowarki kołowej, która może również skutecznie pracować w ciasnych i trudnych przestrzeniach.

Komfortowe modele TORION SINUS stanowią uzupełnienie oferty produktów CLAAS o jedną dużą i dwie kompaktowe ładowarki kołowe osiągające maksymalną prędkość 40 km/h. Dzięki temu te lubiane maszyny dostępne są teraz już w klasie 5- i 6-tonowej.

Podwozie.

TORION 956 / 644 / 537 SINUS

Mocny na najmniejszej powierzchni.

Wyzwaniem było skonstruowanie zwinnej ładowarki kołowej z jeszcze wyższym obciążeniem użytkowym. Rozwiązanie: maksymalne podparcie i zabezpieczenie przed przechyleniem dzięki podwoziu, które ustanawia nowe standardy w swojej klasie. TORION SINUS nie jest skręcany za pomocą przegubu w środku, lecz również za pomocą osi tylnej. Dwa drążki kierujące łączą przód pojazdu z tylnymi zębami osi. Gdy tylko operator skręci ładowarkę kołową, oś tylna również skręca synchronicznie.

TORION 956 / 644 / 537 SINUS

W rezultacie TORION SINUS łamie się mniej przy pełnym kącie skrętu. Zalety: promień skrętu jest mniejszy, stabilność ładunku i obciążenie użytkowe są większe. TORION SINUS podnosi więcej, jest bardziej skrętny i prowadzi się wygodniej.

Po lewej: TORION SINUS 
z kierowaną osią tylną

Z prawej: TORION 
ze stałą osią tylną: +11%

TORION956 SINUS644 SINUS537 SINUS
Rozstaw osimm260021502150
Promień skrętu z ogumieniem standardowymmm420037503510
TORION 956 / 644 / 537 SINUS

Pewnie na mocnych oponach.

Dzięki kątowi skrętu wynoszącemu 30 stopni i kątowi wychylenia 8 stopni w każdą stronę, solidny i trwały przegub wahliwy zapewnia stabilne ustawienie – nawet wtedy, gdy ładowarka kołowa obróci się na nierównym podłożu. Amortyzator w przegubie podnosi komfort jazdy podczas pracy.

Dodatkowo, dzięki wstępnie naprężonym blokom amortyzatorów na tylnej osi, TORION 956 SINUS może oscylować w zakresie 5 stopni w lewo i w prawo.

 
Do pobrania